Harmonija in&out

s probiotiki

Harmonija in&out je prehransko dopolnilo, ki vsebuje mlečnokislinske bakterije Lactobacillus acidophilus za naravno zaščito imunskega sistema.


cena z DDV: 19.99 EUR


Harmonija In&Out vsebuje žive kulture za zdrav prebavni sistem

Harmonija in&out je prehransko dopolnilo, ki vsebuje mlečnokislinske bakterije Lactobacillus acidophilus za naravno zaščito imunskega sistema.


Komu se priporoča?

Harmonija In&Out gradi ali ohranja zdrav prebavni sistem, zato se priporoča vsem, ki imajo težave s prebavili oziroma bi se težavam radi izognili. Priporoča se tudi ljudem, ki so občutljivi na laktozo, saj jo mlečnokislinske bakterije v dopolnilu pomagajo spreminjati v mlečno kislino.


Probiotiki

Probiotiki niso le v mlečnih izdelkih, ampak jih najdemo še v številnih drugih živilih, kot so recimo kislo zelje, miso in rdeča pesa. Probiotiki v prehranskem dopolnilu Harmonija In&Out so bili dodani sestavinam v kapsuli pod pogoji, ki ohranjajo njihov ugoden vpliv na telo. Jogurti bodo sicer vedno vsebovali določeno število živih kultur (količina je odvisna od številnih dejavnikov, med drugim tudi od načina pasterizacije), saj te aktivirajo proces, ki spremeni mleko v jogurt, vendar je probiotični učinek kljub potencialu v njih minimalen, ker ne zagotavlja pogojev, v katerih lahko te bakterije preživijo v močni želodčni kislini, večinoma pa jih je tudi premalo. Slabost jogurtov je tudi to, da velikokrat vsebujejo preveč sladkorja.

Izraz probiotik prihaja iz grških besed pro (za) in bios (življenje), kar je samo po sebi zgovorno ime. Probiotiki so živi mikroskopski organizmi, imenovani tudi dobre bakterije, ki imajo ugoden učinek na človeško telo. Ob pravilnem in rednem jemanju prispevajo k boljši prebavi, lajšajo simptome razdraženega želodca, krepijo imunski sistem in delujejo obrambno pred ostalimi škodljivimi bakterijami v prebavnem traktu. Ker morajo biti probiotiki živi, da imajo želen učinek, morate povečati možnosti za njihovo preživetje, in sicer tako, da jih zaužijete v dovolj velikih količinah in ob pravem času.

Na podlagi trditev nekaterih strokovnjakov je najbolje, da se jih zaužije pred spanjem in zjutraj, saj je v tem času prebavni sistem najmanj aktiven, kar pomeni, da imajo probiotične bakterije večjo možnost obstanka na stenah prebavil in lažje začnejo učinkovati. Uživanje probiotikov sicer priporočamo v vsakem primeru, tudi če ne uspete zagotoviti jutranjega ali večernega doziranja.


Če želimo, da probiotiki ustrezno delujejo, morajo biti odporni na delovanje želodčne kisline.



Občutljivost probiotikov na kislost želodčne kisline

Umrljivost probiotičnih bakterij v želodcu je pri pH 1.6 skoraj stoodstotna, če nimajo ustrezne zaščite. To je tudi vzrok, da v preteklosti probiotiki niso prinesli bistvenega zanimanja med porabniki, saj niso prinesli želenih rezultatov. Rast trga probiotikov je bila izredno nizka, ker porabniki niso čutili učinkovanja tudi po več tedenskem jemanju probiotikov. Visoko potencialne probiotične kulture pa vsebujejo bakterije, ki so že v osnovi odpornejše na kislost želodca, hkrati pa živilom dodajajo še snovi, ki ščitijo bakterije v notranjosti gostitelja. Danes porabniki hitro prepoznajo njihov učinek in se zato posledično odločajo za nove nakupe.


Pozitivni učinki rednega uživanja probiotikov

Strokovnjaki probiotike priporočajo za vzdrževanje zdravega prebavnega sistema, torej za boljšo prebavo, absorbcijo hranilnih snovi in vzdrževanje črevesne flore, njihov učinek pa pravzaprav vpliva na celotno telo.

  • Krepijo celoten imunski sistem
  • Probiotiki povečujejo raven imunoglobina A, fagocitov in T-limfocitov, ki ščitijo organizem in uničujejo škodljive bakterije.
  • Povečujejo toleranco na laktozo
  • Mlečnokislinske bakterije spreminjajo laktozo v mlečno kislino, kar je v pomoč tistim, ki so občutljivi na laktozo.
  • Zmanjšujejo tveganje za raka na črevesju
  • Probiotiki zmanjšujejo delovanje encimov, ki povečujejo možnost za nastanek raka.
  • Preprečujejo vnetja in alergije
  • Laboratorijski testi na makro in mikro živilih, ki vsebujejo žive probiotike, so pokazali, da zmanjšujejo vnetja, nastanek alergij in občutljivost prebavnega sistema.
  • Preprečujejo možnost za prebavne motnje med jemanjem antibiotikov
  • Zdravila oziroma antibiotiki vsebujejo močne in agresivne kemične snovi, ki jih črevesna stena absorbira, kar lahko poruši prebavni sistem, zato je dodatna zaščita s probiotiki zelo priporočljiva.
  • Povečujejo zmožnost absorbcije mineralnih snovi
  • Znano je, da telo različno absorbira mikro snovi glede na številne dejavnike in posameznikovo telo, a bistveno pri tem je, da ob vsakršnem vnosu hranilnih snovi dosežemo najboljši učinek. V študijah je bilo ugotovljeno, da probiotiki pozitivno vplivajo na absorbcijo mineralov, zlasti kalcija in tistih, ki jih najdemo v oreščkih, stročnicah in zrnih.
  • Drugi učinki
  • Poleg že naštetega pa probiotiki zmanjšujejo probleme dihalnih poti, raven holesterola v krvi, raven krvnega pritiska in možnost za nastanek zobnega kariesa.

Dejavniki, ki vplivajo na zdravje prebavil

Za normalno delovanje številnih procesov vaše telo potrebuje tako imenovane dobre bakterije, med drugim tudi za dobro prebavo. Dejavniki, kot so sprememba rutine, diete, stres, potovanja, infekcijske bolezni, staranje in jemanje zdravil, lahko zrušijo ravnovesje v človekovem prebavnem sistemu. Temu se lahko izognemo oziroma se ustrezno zaščitimo z rednim in pravilnim jemanjem probiotičnih kultur.

Smiselnost uživanja prehranskih dopolnil, ki vsebujejo probiotike

Čeprav je bilo že večkrat omenjeno, da se nahajajo v čisto običajnih živilih, vseeno obstajajo določene prednosti uživanja probiotikov v obliki prehranskih dopolnil. Strokovnjaki sicer verjamejo, da so probiotiki lahko učinkoviti pri obeh načinih doziranja, vendar poudarjajo, da jih mora biti dovolj veliko, in da morajo imeti zagotovljene pogoje za preživetje, preden pridejo do črevesne stene. V makro živilih so sicer prisotne koristne hranljive snovi, vendar je število probiotikov premajhno za želeni učinek, zato se priporoča jemanje prehranskih dopolnil z njimi, saj vsebujejo zadostno količino, ki je bistvena za doseganje maksimalnega učinka.